Prima pagina Despre noi Cauta o piesa Nu gasesc piesa Vreau cont Ajutor Contact
     Cauta piese pentru:
Marca:
Model:
An:
Motorizare:
Categorie:
     Cauta dupa cod:




Daca la momentul comenzii, unul dintre repere lipseste din stoc, procurarea lui din alte surse poate genera costuri cu influente asupra pretului de cost afisat.

Orice variatie de pret, va va fi adusa la cunostinta, dupa lansarea comenziilor antitipand livrarea efectiva a coletului.

Reperele prezentate sunt in mare parte aftermarket.

          Tel :0728 955 783

                0745 027 652

           

               

 

Pagina despre piese-caroserie.ro

TERMENI SI CONDITII

A. Generalitati

    - Piese-masina , este denumirea comerciala a SC Bojed Import Export SRL , persoana juridica romana ,

cu sediul social in Bucuresti , B-dul D. Cantemir 8 , Sct 4 , avand nr. de ordine la

Registrul Comertului J40/13587/03 , CUI RO 15802851 .

    -Vanzator , SC Bojed , sau partenerii sai .

    -Partener : Andale Trading SRL-CUI 33554886-J40/10348/14-Str. Al Taifunului 26-Sct 3-Bucuresti.

    

    -Bunuri si servicii , orice produs sau serviciu , inclusiv cele mentionate in comanda , care vor fi furnizate de catre vanzator .

    -Comanda , maniera de adresare on line , a clientului catre vanzator , prin intermediul formelor de adresare , existente pe site .

    -Contract , documentul incheiat la distanta , intre vanzator si cumparator . Contractul dintre vanzator si clientul sau , se considera incheiat , in momentul in care , clientul , va fi informat de expedierea comenzii .

     -Accesul la site , este permis , oricarui vizitator . In anumite conditii , se poate restrictiona , accesul unui vizitator la site , daca se constata , efectuarea de operatiuni , considerate ca ar putea crea un prejudiciu .

      -Toate detaliile tehnice si imaginile afisate , au un caracter de informare .

B.Costuri

       -Costurile expeditiilor , vor fi suportate , de fiecare data , de catre client . Aceste costuri , vor fi taxate la niste tarife reduse .

       -Cumparatorul , persoana fizica, care renunta la  comanda , expediata prin curier  , va trebui sa anunte vanzatorul , in maximum 48 de ore de la expedierea coletului , iar returul sa fie realizat in decurs de maximum 10 zile , de la expediere . Dupa primirea coletului si a actelor emise de catre vanzator , daca coletul intruneste toate conditiile mentionate la aliniatul C , unde se trateaza acesta situatie , se va returna suma cuvenita  . In cazul in care un produs , este neconform , trebuie sa ne contactati prin email , telefon , sau direct , in termen de 24 de ore de la primire .

C.Retur-Renuntare

       -Returul pieselor va fi acceptat dupa verificare , in urmatoarele conditii :

                                                                                                            -In cazul existentei de piese , pentru care se accepta , piesa veche la schimb , pentru diminuarea pretului  celei noi , clientul va trebui sa predea aceste piese vanzatorului in ambalajul pieselor noi , in conditii optime (piese curatate) . In situatia in care piesa uzata , nu mai poate fi reconditionata , piesa noua va fi achitata integral .

        -Ambalajul piesei returnate sa fie cel original , in stare perfecta .

        -Piesele nu trebuie sa prezinte urme de montaj , alte interventii , sau elemente lipsa .

        -Pentru urmatoarele bunuri sau servicii nu se mai pot face renuntari :

                                                                                                          -furnizarea de bunuri si servicii , al caror pret depinde de fluctuatiile pietei financiare si care sunt aduse la comanda speciala .

                                                                                                          -montajul pieselor (ex , acunulatoare)

                                                                                                          -bunuri care sunt susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid (ex , becuri)

                                                                                                          -furnizarea de bunuri sigilate , sau la care se poate interveni (ex , uleiuri)

                                                                                                          -produse vandute cu caracter promotional

                                                                                                          -lipsa ambalajului original , deteriorari de orice fel ale acestuia , sau etichete lipsa sau rupte de pe ambalaj .

                                                                                                          -prezenta urmelor de montaj , sau elemente lipsa .

D.Garantia

    -Garantia se aplica conform legii , in interiorul perioadei de garantie ,  numai pieselor care prezinta defectiuni de fabricatie

    -Pentru aparitia unui viciu ascuns , in timpul duratei medii de utilizare a produsului , vanzatorul , se angajeaza sa inlocuiasca , sa repare , sau sa restituie pretul platit de cumparator

    -Garantia , nu acopera , urmatoarele aspecte :

                                                                                       -exploatare incorecta sau interventii neautorizate asupra produsului , in perioada de garantie

                                                                                       -montaj in ansamblu cu alte piese uzate

                                                                                        -aparitia unei uzuri normale datorate functionarii

                                                                                        -identificarea eronata a piesei , datorita prezentarii de catre client a unor date incorecte

                                                                                        -piesa nu s-a montat intr-un service autorizat RAR ,  pentru tipul respectiv de autoturism.

                                                                                        -piesa s-a montat inainte de a se compara la service cu piesa defecta .

                                                                                        -nu s-au efectuat reviziile periodice , conform normativelor .

                                                                                        -montaj incorect

                                                                                        -exploatare incorecta

                                                                                        -accidente

                                                                                        -demontarea in parti componente  , sau subansamble a produselor , ori deteriorarea sigiliilor aplicate de producator , acolo unde este cazul

                                                                                         -vehiculul prezinta defectiuni la sistemele de directie , franare , suspensie , racire , etc

                                                                                         -defectarea produselor datorita prezentei corpurilor straine in zonele de functionare ale acestora

                                                                                         -vehicul neanmatriculat , ori cu ITP expirat  , inaintea aparitiei cazului de garantie

                                                                                        -la terminarea reparatiilor , unitatea service auto nu a efectuat operatiile de verificare , etalonare , reglare , impuse de constructorul autoturismului , sau fabricantul produselor

                                                                                        -produsul prezinta urme de lovituri , socuri mecanice ,zgarieturi , rupturi , fisuri , indoituri , deformari , care nu ii sunt imputabile , marcaje sterse

                                                                                        -vehiculul  pe care a fost montat produsul , a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor 

                                                                                        -pentru masiniile folosite in regim special , perioada de garantie se reduce la maximum 3 luni pentru gamele de produse , care aveau un termen mai lung .

                                                                                   

    -Categoriile de bunuri consumabile , nu beneficiaza de garantie (ex , filtre , diferite solutii , uleiuri , stergatoare , bujii , etc .

    -Documentele necesare , in cazul reclamarii unui defect de fabricatie , depistat in perioada exploatarii bunului achizitionat :

                                                                                                                                                                                                                                -certificatul de garantie

                                                                                                                                                                                                                                 -factura sau bonul fiscal , emis de catre vanzator

                                                                                                                                                                                                                                  -dovada efectuarii montajului , intr-un service autorizat RAR , pentru tipul respectiv de autoturism , prin copiile dupa devizul de montaj/instalare /reparatie si bonul fiscal/factura , emise de unitatea de service auto

                                                                                                                                                                                                                                  -fisa service pentru montajul piesei(devizul de montaj)

                                                                                                                                                                                                                                  -documentul emis de catre service-ul care a efectuat reparatia , in care constata defectiunea si descrie cauzele aparitiei acesteia .

                                                                                                                                                                                                                                   -copie dupa certificatul de inmatriculare al autoturismului

                                                                                                                                                                                                                                   -copie care atesta valabilitatea inspectiei tehnice periodice a vehiculului

                                                                                                                                                                                                                                   -reclamatia emisa de vanzator si completata de catre client.

    Daca solicitarea de garantie este intemeiata , vanzatorul se obliga sa repare /inlocuiasca in termen de 15 zile calendaristice  de la finalizarea expertizei tehnice efectuate , daca producatorul sau organismul tehhnic abilitat care a efectuat expertiza , au constatat existenta acestor vicii .

    In cazul in care , solicitarea de garantie este neantemeiata , cumparatorul va suportacheltuielile aferente cercetarii/expertizarii produsului reclamat ca fiind neconform , ori cu vicii ascunse

CERTIFICAT DE GARANTIE                                                                                                       

  a. Vanzator..................................................................................................................................................................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

  b.Nr. factura/bon fiscal/deviz reparatie..................................................................................................................................................................................................................................................

  c.Data cumpararii.....................................................................................................................................................................................................................................................................................

  d.Marca , tip , nr de inmatriculare a vehiculului...................................................................................................................................................................................................................................

  e.Cumparator (nume , adresa , CI).......................................................................................................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

  f. Fisa de reparatie/ inlocuire in perioada de garantie

____________________

Nr curent             Data intrarii      Descrierea neconformitatii(viciului ascuns)        Reparatia/Inlocuire    Prelung garantie     Semn si stampila vanz/            Semnatura cumparator

                                                                                                                                                                                                                          Unitate service                        referitor reparare/inlocuire

____________|__________|_____________________________________|_________________|______________|______________________|_____________________

 

____________|__________|_____________________________________|_________________ |______________|______________________|_____________________

 

____________ |__________|_____________________________________|_________________|______________|______________________|_____________________

  c.

E.Situatii conflictuale

     -In situatia in care dintr-un motiv oarecare , piesa comandata nu mai poate fi livrata , cumparatorul , va fi informat , vanzatorul , in aceasta situatie , neputand fi facut responsabil , indiferent de motivele invocate de cumparator .

     Aceleasi clauze , privind responsabilitatea vanzatorului actioneaza si in situatia ,in care o piesa se defecteaza in perioada de garantie .

     Detaliile de livrare a bunurilor nu constituie obligatie contractuala a vanzatorului si nu se vor putea pretinde daune interese in cazul in care una din parti se considera prejudiciata .

F.Livrarea si preluarea bunurilor

     -Preluarea si livrarea bunurilor , se efectueaza prin curier  , contra cost , la tarife preferentiale , daca nu se poate ridica personal ,  pe baza de factura .

     -Bunurile expediate prin curier , vor fi ambalate corespunzator si asigurate pe perioada transportului

     Daca in momentul livrarii , se constata neconcordante cantitative sau calitative , intre marfa livrata si cea cuprinsa in factura fiscala , eventualele neconcordante , vor fi rezolvate pe loc , cu vanzatorul sau transportatorul acestora , prin Proces Verbal.

     Vanzatorul nu accepta reclamatii cantitative  sau calitative , ulterior preluarii , cu exceptia defectiunilor din timpul perioadei de garantie

      -Bunurile pot fi ridicate , de la partenerul ,

                                                      

                                                                               SC Andale Trading SRL , CUI 33554886-J40/10348/14-Sct 3-Bucuresti-Str Aleea Taifunului 26-Cont RO 04UGB10000432009936RON-Garanti Bank . Ag Theodor Pallady

G.Confidentialitatea datelor

      -Informatiile de orice natura , furnizate de catre cumparator , vanzatorului , nu vor fi folosite , decat pentru scopul pentru care au fost facute cunoscute .

H.Modalitatea de plata

       -OP

       -Ramburs

       -POS

       -Numerar

I.Prevederi finale

       -Atat lansarea comenzii , cat si cumpararea efectiva a unui produs , presupun acceptarea neconditionata , a termenilor si conditiilor prezentate .

 

                                                                                                                                                       

                                                                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




     Autentificare:
Vreau cont
Utilizator:
Parola:
Am uitat parola   
piese masina
     Marci autoturisme
» ABARTH
» ALFA ROMEO
» AUDI
» BMW
» CHEVROLET
» CHRYSLER
» CITRO
» DACIA
» DAEWOO
» DAF
» DAIHATSU
» DODGE
» DS
» ERF
» FIAT
» FORD
» FORD USA
» HONDA
» HYUNDAI
» INNOCENTI
» ISUZU
» IVECO
» JAGUAR
» JEEP
» KIA
» LADA
» LANCIA
» LAND ROVER
» LDV
» LEXUS
» LOTUS
» MAN
» MAYBACH
» MAZDA
» MERCEDES-BENZ
» MG
» MINI
» MITSUBISHI
» MULTICAR
» NISSAN
» OPEL
» PEUGEOT
» PIAGGIO
» PORSCHE
» PROTON
» PUCH
» RENAULT
» RENAULT TRUCKS
» ROVER
» SAAB
» SCANIA
» SEAT
» SKODA
» SMART
» SSANGYONG
» SUBARU
» SUZUKI
» TOYOTA
» VAUXHALL
» VOLVO
» VW